Dieta Gerlinea

Va povesteam acum aproximativ doua saptamani, ca ma numar printre participantele unei noi campanii marca BuzzStore, de data aceasta pentru produsele pentru slabit si pentru mentinerea greutatii, Gerlinea.

“Produsele Gerlinea, sunt produse create de catre nutritionistii francezi, cu un continut echilibrat de nutrienti: minim 20% proteine (importante pentru mentinerea masei musculare), vitamine si minerale, pentru vitalitate si echilibru. Produsele Gerlinea sunt destinate pierderii sau mentinerii greutatii, inlocuirii unei mese sau compensarii unui exces culinar.”

DSCN2135

In ceea ce ma priveste, am inceput dieta Gerlinea hotarata sa dau jos 2 kg, ceea ce mi se parea extrem de greu, pentru ca eu mananc precum un om al grotei :)). Toata viata mi-a placut sa mananc, sa gatesc si sa descopar noi arome si senzatii culinare…

Am inceput de la o greutate de 57 de kg si mi-am dorit sa ajung la 55 de kg, greutatea la care ma simt cel mai bine. Nu m-am cantarit deloc in aceste doua saptamani, decat ieri dimineata.

Mare mi-a fost surpriza cand cantarul s-a oprit la greutatea de 52.8 kg, ceea ce inseamna ca am slabit mai bine de 4 kg in doua saptamani. Cu siguranta nu voi ramane prea mult timp la aceasta greutate pentru ca sunt o mancacioasa, dar cel putin stiu ca atunci cand imi doresc sa pierd cateva kg, ma pot baza pe ajutorul produselor Gerlinea.

DSCN2103 DSCN2228

Trebuie sa recunosc ca am avut grija zilnic la ceea ce am mancat. Exceptand batoanele primite de la BuzzStore si Gerlinea si shake-urile de ciocolata, cu care mi-am mai completat dieta si care m-au ajutat cu success sa inlocuiesc una dintre mese, am adoptat o dieta hipocalorica, am facut sport, am baut multa apa si m-am odihnit corespunzator.

Sincera sa fiu, am mai avut zile in care am trisat cu putina pizza, sau cu cate o mica prajitura, dar in mare parte am incercat sa-mi respect dieta.

Privitor la gustul produselor Gerlinea, va marturisesc ca sunt delicioase. Batoanele primite in cadrul campaniei au avut doua tipuri de arome: Gerlinea Alune-Vanilie si Gerlinea Cafea Moka.

Cele cu alune si vanilie au fost preferatele mele, savuroase si intens aromate, sunt un adevarat deliciu care te ajuta sa treci mai usor peste povara dietei.

Incantata am fost si de shake-ul de ciocolata, un produs extrem de ciocolatos si gustos, numai bun de tinut sub control pofta de dulce si de mancare.

DSCN2139

Va asigur ca picioarele din ambele poze cu cantarul imi apartin, pana si urmele de bronz neuniform si bataturile cauzate de sandale sunt tot ale mele :)).

Va recomand cu drag produsele Gerlinea, dar totodata va sfatuiesc sa nu va asteptati la minuni, daca nu adoptati un regim alimentar sanatos din care sa nu lipseasca dieta, sportul, hidratarea si odihna.

Lasă un comentariu